lördag 26 september 2009

Brottaren

Att titta på "Här är ditt liv" är en chansning eftersom man inte har en aning om vem de ska kidnappa. Förra veckan blev det flopp. Ur min synvinkel sett. Jag menar - hur kul är Svennis? Mats var dock nöjd. Ikväll satsar vi nog på ett säkert kort och hyr The Wrestler. Nu ska jag inte skriva ett enda inlägg till idag. Ni tror väl snart inte att jag har något liv, men jag blev bara så till mig när jag fick svart på vitt att fler än jag trodde läser min blogg. Ha en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

Jonna sa...

Det är jättekul du bloggat så mkt! måste också skaffa en räknare!!!

Elina sa...

Själv hade man ju bara en beökare... Var ju skönt att kommentarena visade att det inte helt stämmer.

Vad tyckte du om filmen? Jag har sett den också. Tyckte om den, har jag för mig.