onsdag 16 september 2009

Krax

Imorse fick älskling den fulaste ja-må-han-leva-sången i mannaminne när jag skred in med frukostbrickan. Jag är så hes att jag knappt kan tala, än mindre sjunga. Ikväll blir det kalas och därför innebär den här dagen en hel del att stå i. Stackars Mats som måste jobba på sin födelsedag, men som tröst blir det både tacos och tårta ikväll. Och vet ni vad? Han ska bjuda sina jobbarkompisar på bullar och chokladbollar (som han gjort själv) idag. Så himla snällt. Några blev kvar i kylskåpet och därför ska jag nu stoppa förnuftet i garderoben, gå ock sätta på kaffepannan och njuta av lite fett lyxigt förmiddagsfika.

4 kommentarer:

Jonna sa...

haha! grymt att han har gjort chokladbollar! jag väntar fortfarande på jontes ostkaka ;)

Elina sa...

Han skrev just sms till mig och talade om att du sjungit och gett frukost på säng, och han blev glad! haha, det bästa när någon annan fyller år är att man får frossa i godsaker själv också :)

jag dricker kaffe och äter smörgås jag!

Anonym sa...

det heter väl Negerbollar. ;)

andreas sa...

ja men jag blev utan chokladbollar jag förbannade skit.kram