måndag 7 september 2009

Pust

Nu sitter jag här och kopplar av. Med en snus! Och det är inte fest. Det är inte helg. Det är inte ens kväll. Håller jag på att fastna igen? Det får inte ske. Jag bara kände att jag behövde det just nu. Det har varit full fart hela dagen. Jag har dammsugit (ja, igen, men vi har haft en pälsallergiker på besök), tvättat, varit ute och lekt med Odin, handlat, bytt bajsblöjor (4 hittills idag!!!), varit på bvc och avtackat föräldragruppsledaren och sedan haft 3 bebisar och deras mammor här. Det var livat vill jag lova. Därför var jag nu i behov av tio minuter framför datorn med en snus. Ikväll ska jag be Mats gömma dem tills på lördag.

På bilden ser ni en lycklig Odin när han fått en ettårspresent av Linda och Leo.

3 kommentarer:

Elina sa...

Åh, snart får jag pussa på honom!!

Har också övervägt att Per ska få gömma mina snus. Men jag hittar alltid ett skäl till att "behöva" en. ;)

andreas sa...

ja det brukar låta så,lagom till odin ska börja skolan så sitter du där med en dosa ETTAN baksnus.kram

Jonna sa...

ettan baksnus, jag tackar jag... nej usch. men som sagt, det är lätt att trilla dit ;)