torsdag 8 oktober 2009

Dinner is served

Gårdagens middag blev en lyckad historia. Jag gjorde en vegetarisk lasagne som Odin till min stora lycka tyckte om, det har plågat mig lite att han så sällan får vegetarisk mat. Jag vill ju gärna att han ska lära sig uppskatta det. Till min stora förvåning gillade även hunden lasagnen, vilket inte brukar vara fallet när det är köttlöst. Receptet var inte så märkvärdigt utan en riktig genväg då jag använde Keldas färdiga ostsås four cheeses och därmed slapp den dryga bechamelsåsen och kramp i armen av vispande. Receptet hittar ni här.

3 kommentarer:

ELina sa...

Mums! Jag gör din/Kickans soppa just nu... Hoppas på lite bättre resultat nu än förra gången.

jonna sa...

Åh! Jag har börjat att verkligen gilla lasagne för första gången ever så bra recept är uppskattat. Min svärfar GW gör en supergod lasagne förresten...

Michaela sa...

Der där lät riktigt gott! Kanske det blir en fredagslasange : )