måndag 26 oktober 2009

En något kryddad efterkonstruktion

Nästan halva barnbidraget gick åt när jag beställde ett spisskydd på internet, men det var det värt. Jag vill inte att Odin ska behöva uppleva samma trauma som jag gjorde som liten. Jag fick nämligen en kastrull kokande vatten över mig och fick åka ambulans med blåljus till lasarettet medan skinnet flög åt alla håll i stora bitar från min lilla kropp.

P.S. Mamma, jag vet att det inte var riktigt så illa (vad var det jag fick över mig egentligen?) men barn har ju så livlig fantasi.

4 kommentarer:

Jonna sa...

usch fy vad hemskt och vidrigt...

Elina sa...

hhhaaha! uuuh! skinnbitar flög? lite tillspetsat kanske ;) men jag förstår att det var traumatiskt! snart är ert hem lika säkert som... hm... ja, något säkert. med hörnskydden jag ska köpa och allt!

Mor sa...

Du fick en kopp the med mjölk i över dig,vi tog en taxi till vårdcentralen då jag var ensam hemma med dig och A! Det var andra gradens brännskada (alltså rodnad)! Men visst var det hemskt ändå! Kram

andreas sa...

starkt kryddat kram