måndag 19 oktober 2009

Giftasplaner på måndagsmorgonen

Jag har aldrig drömt om ett storlaget bröllop med pompa och ståt. Jag vet inte ens om vi ska gifta oss. Det enda jag vet i nuläget är att om det någon gång skulle bli ett bröllop för min del så vill jag ha festen i Åsledens bystuga som har den här utsikten.
Och vid skymningen ska vi tända flygande lyktor som får sväva över de vackra gröna dalarna i den ljuva sommarnatten. Jag ser det framför mig precis. Jag måste nog gifta mig i alla fall.

4 kommentarer:

Elina sa...

:) Jag hoppas på bröllop i alla fall!

jonna sa...

Jag hoppas med! Och Åsleden är jättefint... känner flera som gift sig där faktiskt! (kollegor)

Beatrice sa...

Det är visst någon till (inte bara Mats) som drabbats av lite extra romantik inom sig..;)

andreas sa...

ja gör det gud va roligt det skulle va.kram