fredag 9 oktober 2009

Göteborg nästa!

Det finns åter handsprit på apoteket! Som jag väntat. Jag köpte en och en halv liter och blev så till mig att jag promenerade ut på Noret med kundkorgen. Vid mitti-kiosken upptäckte jag min nya snygga "handväska" och fick skamset gå tillbaka. Tack vare handspriten behöver jag inte vara orolig för att åka till storstadens eventuella smittohärd.
Jag och Mats irrar omkring och packar med varsitt glas vin i handen medan idolerna skrålar i bakgrunden. Mysigt. Förväntansfullt. Och vet ni vad? Jag tror jag får igen väskan! Magic!
Efter alla fäbodvistelser, som jag väntat på att få säga detta - nu ska jag göra storstan! Vi hörs när vi hörs! Ha det görbra så länge!

3 kommentarer:

Elina sa...

Varför är jag inte förvånad över att någon i vår familj vandrar ut med en kundkorg? Hahaha :) Du kan väl försöka undvika det i storstan i alla fall. Ha det nu så underbart! Jag ringer snart.

Frida sa...

haha va roligt. Gå i väg med kundkorgen. Typisk en sån grej som jag brukar göra.
Alltid lika skönt att höra att andra är lika disträ ;)

jonna sa...

haha...... både ang kundkorg och handsprit! känns väldigt mkt "du" på något vis :) puss!