torsdag 15 oktober 2009

Raggsockor och den lilla svarta

I brist på något roligare att förtälja så visar jag mina inköp från Gbg, det tycker väl i alla fall lillsyrrorna är kul.
Ett par söta halkraggsockor som gnisslar när jag går.
En jacka som tyvärr inte är min utan en vårjacka till Odin, fyndad för mindre än halva priset.
Världens mjukaste pälsmössa.
En hålla-in-magen-klänning som gudarna vet när jag ska använda.
Detta, plus ett par täckvantar till Odin, var faktiskt allt jag shoppade så Mats vågar lugnt släppa iväg mig fler gånger.

2 kommentarer:

Elina sa...

Fina grejer! Var halkraggsockorna till dig? Har du så lätt att halka? Du får använda klänningen på adventsmiddagen om inte förr :)

andreas sa...

jättefina inköp och det är väl du som inte törs släppa iväg mats han handlar väl för mer än dig kram