måndag 26 oktober 2009

Rosa och grönt

Förra hösten köpte jag stans sista ljung. Ja, det är faktiskt sant. Det var nästan jul innan jag kom till skott, mataffärerna hade slutat sälja för längesedan och på blomsteraffären hade dem en kvar. Men med tanke på att vi hade en bebis på några månader var det väl en bedrift att det blev något alls. Idag har jag pyntat balkongen med följande resultat.
Notera att ni bara får se detaljer. Om jag hade fotat hela balkongen hade ni också fått se den osminkade sidan, en röd back med tomglas och en stinkade soppåse med blöjor som ligger och väntar på att bli buren till sophuset.

3 kommentarer:

Jonna sa...

fy tusan vad fint! jag kanske ska använda mig av det där som inspiration om jag gör en egen kreation av riset jag fick av dig...

Elina sa...

superfint! du är så duktig! jag borde verkligen göra något åt vår balkong... men vi har inte ens en blomlåda.

Mor sa...

Vad fint! Jag har också fixat med ris och ljung här hemma och idag skall min mor och far få det lite fint också! Kram!