söndag 8 november 2009

Nattuggla

Klockan är 21.38 och jag tycker att jag är uppe sent! Jag är inte ironisk när jag sätter rubriken "nattuggla" på inlägget, det säger en del om småbarnsåren. Mats har redan lagt sig men jag hade sovmorgon imorse och har tränat ikväll så jag är pigg. Jag har kommit in andra andningen och vill inte gå och lägga mig. Jag sitter och planerar morgondagens utflykt. Jag, Odin, mamma och pappa ska åka till IKEA. Mest nyttoprylar ska införskaffas men jag ska också köpa en DYR och FIN sak för pengar som jag fick när jag fyllde år. Jag visar er imorgon om ni tittar förbi. God natt.

2 kommentarer:

Elina sa...

Jag vet! Jag vet!

Mor sa...

Snacka om nyttoprylar...Rune har hållit på att sätta ihop trappgrinden hela kvällen! Men om det kan innebära att småkillarna inte ramlar ner i trappen och slår sig fördärvade så är det väl använd tid!Fast jag skulle varit tokig för länge se´n!