måndag 9 november 2009

Tavlan med stort T

Det började med att jag såg tavlan i Sköna hem och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag har alltid gillat Gustav Klimts konst men den här älskar jag. Jag trodde att den var svindyr och blev så glad när jag såg att den var från IKEA. Plötsligt var det självklart vad jag skulle köpa för födelsedagspengarna (eller det som var kvar av dem).
Den motsvarade mina förväntningar och nu är den min! Odin gillar den också.
Tyvärr har vi ingen passande vägg här i lägenheten så jag får längta och vänta tills huset är klart innan vi kan sätta upp den.

2 kommentarer:

Elina sa...

Jättevacker! Motivet passar perfekt till en öm moder som du :) Ska bli spännande att se var den hamnar.

jonna sa...

ja för att inte tala om hur spännande det ska bli med ERT HUS!