söndag 6 december 2009

Botten och Toppen

Summering av helgen

Botten:
* Jag har tappat en blomkruka i handfatet så att det gått sönder (vem har kommit på den urbota dumma idén att ha en krukväxt på badrumsspegeln?!).
* Vädret. Regnsmatter på rutan är inte okej i december. Hör du det där uppe? När jag läser att vissa TAGIT SPARKEN TILL LANTHANDELN (!) blir jag avundsjuk på gränsen till arg.
Toppen:
* Första hjälpen för barn-kursen. Hädanefter måste alla som vill umgås med Odin (utan mig) gå denna kurs först.
* Filmen Slumdog Millionaire. Mästerlig!

2 kommentarer:

Elina sa...

Du får väl ha en utbildning för familjen någon dag!

Håller med dig om filmen, den är bättre än bra.

Jonna sa...

Nu har jag läst och begrundat, skönt att man hänger med. Vi får höras idag, jag måste ta ett ställningstagande till i morgon Vik-byn, känns halvstressigt men samtidigt så trist att missa.