söndag 13 december 2009

Lucia

Den här dagen är ett enda långt fikamarathon. Det började imorse klockan sju framför Luciamorgon (Ni missade väl inte det? Det var så fint. Jonna, det såg lite mörkt ut inne hos er så jag tänkte ringa och väcka er men ni hade säkert bara levande ljus tända och därför såg det väl ut som ni sov.)
Några timmar senare blev det fika hos min kompis och hennes familj och i eftermiddag blir det fika hos syrran. Egentligen skulle jag tränat, men eftersom armen värker en del efter sprutan så slipper jag undan.

3 kommentarer:

Elina sa...

Jävla lyxlirare som blir bjuden på fika till höger och vänster ;)

Jonna sa...

absolut, vi satt som klistrade... eller rättare sagt, jag somnade vid 24.00 som en klubbad oxe och sov utan att ens vakna till en enda gång till klockan 9.50 ......................

andreas sa...

jag fika bara en gång men jag gjorde det hemma hos tomten :) kram