tisdag 1 december 2009

Lycka är ett loppisfynd

Lillponken sover och under tiden jag inväntar besök av svärmor och hennes vännina så tänkte jag visa er helgens loppisfynd. Jag ler från öra till öra när jag ser dem.

En underbar spegel med broderier på baksidan.
Odins första dvd - Vinter i Mumindalen för 20 kronor.
En charmig gammal tomte och en julkanna som vi gav i gå-bort-present till mamma och pappa.
En julgransfot modell äldre.
Två små vaser i pressglas och en pytteliten till vårens första tussilago.

4 kommentarer:

Elina sa...

Jag hade laddat så. Sen kom jag hem med en lotuslykta, som inte ens är modell äldre. Men du hittade mycket fint som vanligt. Nästa gång ger jag dig mina pengar och väntar utanför.

Mor sa...

Jag är jätteglad för kannan! tack! Kram.

mor sa...

Jag blev jätteglad för kannan! Tack! Kram.

jonna sa...

Du är verkligen en fena på att fynda!