onsdag 9 december 2009

Myskväll med stickvännerna

Igår var jag kvällens syjuntsvärdinna och det blev en mysig kväll. Ingen stickade men det är inte det viktigaste. Vi pratade och åt desto mer. Jag passade på att vara rikigt ambitiös för nästa gång jag ska ha junta har jag börjat jobba och då blir det kanske färdigsoppa och köpebröd. Odin sov i tre timmar på eftermiddagen så jag hade gott om tid på mig att styra och ställa. Den lyxen fick vi dock betala dyrt för inatt då Odin var klarvaken klockan 3.

5 kommentarer:

jonna sa...

Oj var han vaken så länge... men du, juntan var verkligen MYSIG ! Jag njöt.

Elina sa...

Ser jättemysigt ut! Jag vill också vara med i er junta :) Berätta mer om apelsinerna eller vad det nu är!

andreas sa...

snart sover han kanske alla sina timmar på dagen tänk va mycket du skulle få gjort då :-) kram

Yvonne -min vardag sa...

Åhhh, vad mysigt du gör det Malin. Våra barn sover varken på dagen eller natten! Alla barn levereras inte med inbyggd nattsömn Andreas...

Michaela sa...

Åh så mysigt ni hade det! Jag saknade er igår kära juntmedlemmar.