söndag 21 februari 2010

Varför så bråttom i säng?

Jag har uppenbarligen ingen näsa för framgång. Tre gånger (Pärsson, Ferry, Hellner och Ohlsson) har jag gått miste om att bevittna svenska medaljer i direktsändning.
- Äh det blir nog inget det här, har jag sagt och gått och lagt mig.
Sen har jag läst facit på text-tv morgon efter och ångrat mig bittert. Idag kunde vi i alla fall se reprisen och det är otroligt vad spännande det kan vara att följa ett lopp trots att man vet hur det slutar.
Foto: Pawel Kopczynski

3 kommentarer:

slans sa...

anja stavar med ett s! (hah, där fick jag ge igen för gammal ost).

du får hålla dig vaken till skidskyttet ikväll då. damerna börjar kl 22 ;)

Jonna sa...

och olsson utan h, tror jag :)

andreas sa...

lägg dig tidigt ikväll oxå då kanske vi får nya medaljer kram