torsdag 4 mars 2010

Porslin på prickigt papper

Vårt kök är ett slitet 50-talskök och även om det har sin charm så har jag länge lidit över skåphyllorna. Så här blodröda såg de ut tills idag:
Nu är de klädda i ljusblått hyllpapper med vita prickar. Stor skillnad till liten kostnad.
Matchar skåpluckorna.
Jag och Odin har bakat också med stor framgång. Imorgon får ni receptet! (Har ni märkt att jag kör stenhårt med "teasers" nuförtiden? Det är en desperat åtgärd för att behålla min läsarskara i den stenhårda bloggkonkurrensen.)

5 kommentarer:

Elina sa...

jag hörde om det på radion!

superfint malin! du är så duktig. och vad kul att baka med odin :)

jonna sa...

hoppas att det blir ett godare recept än ostsåsen :)

jag har noterat dina teeeeeeeeeasers!

Frida sa...

Tack! =)
Fin fint blev det i dina skåp också =) Jag har helt klart mött min överman i pyssel!

andreas sa...

fint värre kram

anna sa...

vilken fin son hur kom ni på namnet odin