tisdag 2 mars 2010

Recept på en lyckad stockholmsvistelse

En dos goda vänner
En dos god mat
En dos god shopping
En dos god film/tv
En dos skratt

Odin gillade att utforska Maries lägenhet. Han hittade bland annat en madrasstunnel.
Utsikten är...öhum...intressant...
Stockholms trappor och gator beträdes på egen risk!
Genom tunneln mot köpkvarteret.
Latteunge.
Odin klättrade upp på kökssoffan...
...och vidare upp på bordet. Där satt han och luuuktade på blommorna...
Jag passade på att ta lite bilder på Maries hem för vem vet när och om vi får se det igen? Det blev dock mest detaljer, för när fem personer bor i en etta blir det lite rörigt och jag vill inte visa Maries hem i dålig dager.
Här och var små tecken på hennes dalaursprung.
Första morgonen väckte Odin oss klockan 5. Andra morgonen fick vi sovmorgon till 6.
Vackra rosor.
Snygg skål.
Frukosten avklarad.
Matstopp på hemvägen och Odin lärde sig dricka i sugrör.
Tillbaka i Dalarna.
Imorgon visar jag er mina shoppingfynd.

5 kommentarer:

Mor sa...

Lustigt att vi åt lunch på samma ställe på hemvägen...fina bilder, förstår att ni haft en mysig helg! Kram

andreas sa...

såg jättetrevligt ut men fem pers i en etta det var imponerande kram

Elina sa...

Ser jättemysigt ut! Jag ska snart slänga upp bilder från helgen (alltså tors-tis) också...

Frida sa...

Va roligt med lite bilder! =)
Odin är så himla super söt!

jonna sa...

härligt med bilder! och kul med en cityhelg! snart en i uppis för oss! <3