onsdag 28 april 2010

Från helgen

Jag har blivit anklagad för att vara lat som bara länkade till systrarnas kort från uppsalahelgen, men här kommer sent omsider några av mina egna.

Ett hav av cyklar. Man ser aldrig så mycket cyklar som i Uppsala.
Två polare på promenad.
Här förstår Odin att han blivit lurad i ett och ett halvt års tid. Man ser det på blicken. I samma ögonblick som han stoppar en salt skruv i munnen inser han att osaltade majskrokar inte är något snacks. Det är inte ens i närheten.
Tre generationer.
Ost, kex och mousserat på kvällen.
Förlåt Jonna, men jag kunde inte låta bli att ta med detta. Du är för söt.
Odin spanar in sina medresenärer. Är det någon jag glömt heja på där borta? Svar: nej du har hejat grundligt på alla, alltså ca 50 gånger var.
Tittut mamma!

5 kommentarer:

andreas sa...

härliga kort på en härlig spjuver kram

Elina sa...

ÅH! Precis vad jag behövde innan tentan! Tack Malin!

jonna sa...

Sötunge! Och tack för gäspningen, jag undrar just varför jag gäspar så.....................

Yvonne -min vardag sa...

Men oj, vilken sötnos.

Linda sa...

Men åh vad söt han är er Odin! Fantastisk.
Tycker att Leo och Odin ska träffas och catcha up snart, så vi får träffa han IRL.
Har du funderat något mer på att dansa 29e maj då?
/Linda