lördag 17 april 2010

Sömnbrist och festspatt

Ikväll ska jag ut. På nattklubb. Det kommer säkert bli en braksuccé. Inatt har vi dock knappt fått en timme sammanhållen sömn eftersom lillgubben är så hostig och vaknar i ett, så därför MÅSTE jag nu sova om jag inte ska somna på krogen inatt. Jag som är värdelös på att sova middag i vanliga fall. När jag ska ut är det tio gånger värre. Det liksom spritter i kroppen av nervositet och förväntan på något vis. Jag antar att det är ett bra tecken. Ha en kul lördag!

4 kommentarer:

andreas sa...

hoppas du får riktigt kul ikväll kram

Elina sa...

Hoppas du kunde sova och får en hejdundrande kväll! Dessutom får ni sovmorgon imorgon :D

Frida sa...

Hoppas du fick lite sömn och att kvällen blir toppen :) kram

Jonna sa...

Hoppas du fick sova middag, och sova ut på söndag!