söndag 30 maj 2010

Klant

Jag hade tänkt visa er bilder från gårdagskvällens grillning med Jonna och Jonathan. Jag hade tänkt visa er bilder från dagens morsdagsfika. Jag hade tänkt visa er bilder på när Odin ikädd hörselskydd invigde sin leksaksgräsklippare kiknandes av skratt. Men jag raderade allihop! Det är så obeskrivligt klantigt. Speciellt när man gjort det förut och ändå gör det igen. Nu kan jag bara visa gårdagens shoppingfynd.

En klänning från MQ att ha på nästa helgs bröllop. Det är inte axelband ni ser utan hängapågalgesnören.
Ett par skor att ha till. Jag köpte dem för halva priset så de är säkert "last season", men det struntar jag i.
Ett par sandaler som garanterat kommer ge mig blödande skavsår i sommar. De kändes sköna i affären men efter ha gått med dem ett längre tag här hemma gjorde det ont både här och där. Tur att de bara kostade 99 spänn på H&M.
Helgen har avslutats med friskis och Svettis följt av älggryta och sedan månadens tråkigaste måste - räkningsbetalning.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Men ååååååh vad synd på korten! Tur att vi i minnet vet vilken supertrevlig kväll det kvar :) Jag vill ha fler sådana!

Klänningen och skorna är som redan sagt, underbara!

Elina sa...

MEN NEJ! Åh vad jag hade velat se korten! Odin kiknades av skratt... Åh åh åh! Jag förstår inte hur du och Jonna lyckas radera era kort. Ni måste vara för hetsiga!

Skitsnygga grejer du köpt! Ni kommer vara så snygga på bröllopet! Synd att HM-skorna var lite halvsköna och pucko jag som kommer köpa dom (om dom kommer i min storlek) fast jag vet att de är lite halvsköna.