söndag 23 maj 2010

Nästan som en spa-helg fast gratis

Vi är kvar i huset som det inte går att smyga i. Golven knarrar så det hörs i hela huset. Det gör inget nu men annat var det när man var tonåring och kom hem lite för sent...
Vet ni vad jag gillar? När man kommer utifrån solskenet och in och är halvblind av kontrasten. Så blev det flera gånger igår. Men det händer inte idag. Idag ligger lågtrycket kompakt och man gör bäst i att stanna inne. Småsprang till grannen i förmiddags bara, tyckte mig känna doften av nybakade bullar.

3 kommentarer:

Elina sa...

Inlägget jag väntat på hela dagen! Bilder och uppdatering från Leksboda. Ser underbart ut! Odin är som en godisbit. Snart kommer jag hem och smaskar i mig honom!!

Jonna sa...

Underbart, underbart. Längtar efter er!

andreas sa...

tänk när erat hus är klart då blir det spa året runt haha kram