måndag 31 maj 2010

Påhopp

I fredags gick jag helt oskyldigt över leksandsbron med Odin och Doris. Då åkte någon förbi med nedvevad ruta och skrek BULLFITTA till mig! Först fick jag en chock i en sekund och sen räckte jag fingret åt idioten. Jag har ingen aning om vem det var, kände inte igen bilen och hann inte se mer än ett halvlångt hår och en keps. Men min gissning är att det var en ung kille i 18-årsåldern. Hursomhelst är jag lite impad över att jag fick upp fingret så snabbt. Såna takter trodde jag inte jag hade i mig.

4 kommentarer:

Elina sa...

Herregud! Ungdomen nu för tiden alltså... Bra gjort med fingret!

andreas sa...

haha va roligt, har du gett ett signalement till m så han kan ge dom stryk ,ifall han får tag på busarna kram

Jonna sa...

Helt sjuuuuuuuuuuuuuuukt att de skrek så. fan, vart är världen på väg.

F sa...

Haha, det är säkert samma killar som jag råkade ut för en gång, för någon månad sen. Dom kom åkandes i bil bakom mig, vevade ner rutan och skrek Waaaahhaaaaaaaaa! i mitt öra! Och jag reagerade inte lika coolt som dig, utan jag blev livrädd, hoppade till och skrek ännu högre än dom, och halva leksand stirrade (kändes det som iaf)
Efteråt blev jag skit förbannad. Tänk om det hade varit en gammal tant, hon hade ju fått hjärtsnörp och dött!