onsdag 5 maj 2010

Spillra

I eftermiddag ska jag ner till vårdcentralen och ta en sänka. Mina sprängande bihålor tar kål på mig. Det är nästan så jag hoppas att värdena ska vara dåliga så jag kan få lite beska piller och bli pigg någon gång. Jag minns inte senast jag tränade. Jag minns inte senast jag kände att jag hade energi. Jag är en spillra av mitt forna jag. Hade jag inte Odin skulle jag nog ligga i sängen från morgon till kväll. Men nu ska du inte bli orolig mamma, för kanske att jag överdrev lite nu.

4 kommentarer:

Elina sa...

"Jag är en spillra av mitt forna jag" - det lät väldigt dramatiskt och tragiskt. Vi får hoppas att några piller kan skynda på processen! Jag vill ha dig frisk när jag är hemma :) Vi som ska på utflykt och allt!

andreas sa...

stackare krya på dig kramar

Yvonne -min vardag sa...

Utan din lilla guldklimp kanske du hade lite mer energi över. Kram och sköt om dig.

jonna sa...

men ååååååh! nog för jag anat att det var ganska illa men :/ hoppas du får piller, go piller!