söndag 9 maj 2010

Upp och ner

Vad är det med maj? Denna årets kanske ljuvligaste månad och folk är mer sjuka, trötta och nere än någonsin? Är det så här varje vår? Själv väntar jag fortfarande på att varproppen i bihålorna ska släppa. Det dränerar en fullständigt på energi att gå med en molande värk i ansiktet hela tiden. Tips mottages tacksamt.
Igår var jag på möhippa och det blev ett minne för livet. Bruden blev bokstavligt talat tagen på sängen och jag skrattade så mycket under dagen att det gjorde ont i käkarna. Dessutom har jag lärt mig skaka rumpa - det ni! Tyvärr vet "vi" inte var min kamera är så jag kan inte bjuda på ett endaste kort. Men jag lovar bot och bättring så fort jag (läs Mats) hittat min bortslarvade kamera.

4 kommentarer:

andreas sa...

skönt att du fick skratta så mycket igår det är alltid skönt kramar

Anonym sa...

Nässköljningar! Det finns speciella kannor med pip som passar jättebra i näsan, man blandar lummet vatten + salt, vänder huvudet på sned och häller på DÅ kommer det grejjor ur den andra näsborren! De finns på typ hälsokost, instruktion följer med. Om du blir frälst i nässköljningar kan du köp en snygg kanna i keramik. Lycka till!

jonna sa...

Det lät inte så positivt det här tyvärr :/ hoppas det vänder med allt snart, blir en positiv och ljus månad i juni!

Michaela sa...

Hoppas att det hjälper med näsmojängen. Hör av dig om du behöver instruktion.
Kram!