tisdag 29 juni 2010

Massage

Idag har jag äntligen utnyttjat en av mina 30-årspresenter och blivit knådad på i 75 minuter. Massören bekräftade det jag redan visste - att jag är stel som en käpp.
- Oj.....oj.......oj........, lät det.
Men jag gillar att bära på Odin och tänker fortsätta med det nästan lika mycket som förut.

När han sträcker upp sina armar för att bli upplockad, lägger huvudet mot min axel och jag stryker honom över håret och viskar mina kärleksförklaringar - det är värt lite värk.

4 kommentarer:

jonna sa...

det förstår jag... men om du börjar styrketräna med mig ibland kan du slippa värk och stelhet ;) det går bra fast man är gravid!

andreas sa...

stackare men nu är du väl mjuk som en gummigubbe? kramar

Elina sa...

nej, det är svårt att motstå honom! men du kan ju försöka växla bärsida i alla fall. du får även unna dig massage ibland!

jonna sa...

det går såklart bra även utan st-träning, du gör ju så mkt annat! men håller med elina, unna dig massage ibland :)