lördag 19 juni 2010

Prinsessbröllop

Vad ska ni göra idag klockan 15.30 då? Jag ska titta på Victoria och Daniels bröllop och det erkänner jag utan att skämmas. För även om jag inte stöder monarkin som är ett förlegat system som inte passar i ett modernt samhälle (ingen stackare ska behöva födas in i påtvingad roll), så tycker jag att Victoria verkar vara en bra tjej och hon förjänar inte folks spott och spe. Sen går det ju inte att komma ifrån att det är jäkligt romantiskt att de äntligen, efter 8 år, får varandra. Men jag tänker inte gråta för det.

4 kommentarer:

Elina sa...

Erkänner också att jag ska titta! Det vet ju du förstås... :)

jonna sa...

jag kommer gråååååta!

Michaela sa...

Jag grät!

Anonym sa...

Jag grät.
Haha, ser att Michaela skrev samma. Jag slår vad om att du grät en skvätt ändå Malin. Du kan ju skylla på ditt tillstånd... =))
/Linda