tisdag 6 juli 2010

Lyxdag

Den här dagen har varit lyxig värre. Första sovmorgon till klockan 6! Sen frukost hos Jonna och Jonathan med smoothie och allt annat man kan önska dig. Sen fotvård (det sista av mina presentkort från 30-årskalaset är nu förbrukat). Efter en liten vilostund bar det det av till café för eftermiddagsfika.
Jag är nog vanligtvis lite snål med mina smultronställen men det är ju bara dumt. Smultronställen förtjänar besökare. Därför vill jag tipsa som sommarcafét Solvi i Leksand, billigt, mysigt, gott, utmärkt service och barnvänligt med stora gröna ytor, gungor och långt till närmsta väg.

4 kommentarer:

andreas sa...

haha trånande blickar på glassen kramar

Jonna sa...

Tack för att DU kom imorse! Och ja, Solvi kan man tipsa om tycker jag.

Elina sa...

Förlåt att jag var på dig så hårt om att Odin ville ha glass istället för bulle. Det var på skämt! Förstår att han inte skulle ätit mer av den.

Verkligen en mysig (och livlig) fika! Jag tipsar också om Solvi :)

Anna sa...

Haha, vad roligt! Vi hänger på Solvi jämt nuförtiden. Ligger ju granne med oss! Idag tog jag och Elsa trehjulingen dit. Vi får mötas upp nån dag :)

/Anna