lördag 28 augusti 2010

Ännu en kalashelg

Igår hade jag en toppendag. Klippte mig, hade besök av Vincent och Andreas på förmiddagen och Per och Elina hela dagen. Elina har lagt upp några fina bilder.
Även denna helg präglas av födelsedagsbarn. Ikväll pappa, som fyller ofattbara 60 år. Imorgon guddottern Agnes. För att orka med allt firande måste jag sova lite nu.
Vi gick till Ta Till Vara en sväng igår och där fyndade vi en brio sittvagn för 50 spänn. Den ville Odin bli runtskjutsad i hela morgonen iförd pyjamas och en mössa.

5 kommentarer:

Jonna sa...

haha, härligt ! han ser jättestor ut i den vagnen!

Elina sa...

Vad roligt att han gillade den! Ibland är det lite drygt att han inte vill sitta i en vagn ute bara ;) Vi hade också en toppendag med er!

andreas sa...

tack för kaffet kram

Yvonne -min vardag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Yvonne -min vardag sa...

Men så lik sin mormor man kan vara.