måndag 9 augusti 2010

Kräftfest

Mums
Söta festprissar
Odin undersöker skeptiskt en kräfta.
Hi hi
Ser man töntig ut med en strut på huvudet? Svar ja.
Det var lätttare att ta kusinkort innan småttingarna blev rörliga.
Man blir trött av kräftskivor.
I lördags var vi på kräftskiva. Sen drömde jag att jag var kompis med Tarja Halonen. Inatt har min nyckelknippa suttit ute i tvättstugedörren. Min vimsighet kommer att bli min död. Idag välkomnar jag regnet med öppna armar. Jag har massor med telefonsamtal att ringa och annat tråkigt att fixa inför jobbstarten på onsdag. Som tur är kommer Elina hit snart och gör allt lite roligare.

3 kommentarer:

Elina sa...

Gud vad söta hattar! Mycket finare än dom man köper!

Hoppas jag livade upp dig när jag kom :)

Jonna sa...

Jättefina hattar och mysigt överlag, jag vill också gå på kräftskiva!

Anonym sa...

Hej Malin! Var det kul att vara vän med Tarja Halonen? Vad gjorde ni? Undrar din gamla kollega Pia B i Umeå