tisdag 21 september 2010

Magen märks

Jag snöt ut en deciliter blod imorse och åkte till jobbet. Man är väl ingen vekling (bara jäkligt puckad). Jag har inte tid att vara borta från jobbet när jag själv är krasslig. Jag måste prioritera Odin. Känner mig piggare i alla fall. Odin har varit hos sin farmor idag och imorgon får han gå tillbaka till dagis. Hoppas att de fem dagarnas uppehåll inte innebär en total katastrof.

Det stramar och drar mycket i magen nu. Jag känner mig väldigt gravid. Och jag tror att bebisen är arg på något, för den sparkar så ilsket. Hoppas den inte är arg på mig.

2 kommentarer:

Jonna sa...

Kanske en bäbis med mkt humör? :) Men du Malin, jag blir nästan förbaskad! Va fan, är man så dålig så är man hemma ! Basta! Både för din skull - för DU är ju också superviktig - och för bäbisen i magen och för alla oss som är rädda om dig och er.

Elina sa...

Oj, magen såg verkligen stor ut på bilden! Och det är ju några månader kvar!

Håller med Jonna. Skärpning!