torsdag 2 september 2010

Snorig och lycklig

Jag är snorig. Och överjävligt trött. Men väldigt lycklig. Tre dagars ledighet ligger framför mig och det enda jobb jag har med mig hem är att jag ska se filmen Crash och formulera diskussionfrågor till etikkursen på måndag morgon. Helt okej jobb.
Idag sov Odin 2 timmar på dagis, tack vare att han fick sova i en resesäng, som vi igår fick (!) av Olle och Sofie. Tack snälla ni. Och tack snälla personalen som ställer upp på speciallösningar (Odin är inte den enda som får sova i säng, måste jag tillägga). Att han fortfarande gråter när jag lämnar honom ska vi nu försöka förtränga ett par dagar, det brukar hinna ikapp mig någon gång under söndagen...

3 kommentarer:

andreas sa...

crash lär väl vara två timmar elände ;) skönt att du får vila lite kramar

Mor sa...

Det är då inget för mig då hör jag! Kram

Elina sa...

Jag ska bara visa film för mina elever också :) Tyvärr är ju barnfilmer inte så långa!

Skönt att han sover mer ordentligt nu!