onsdag 8 september 2010

Vecka 25

Idag kände jag mig lite för gravid för mina 88%. Jag har varit varm och rödflammig hela dagen. Tänkte ta av mig kavajen men kände att jag luktade svett under armarna och behöll den på och led. Man vill ju inte få öknamn av eleverna.
Jag försökte få lite medlidande i lunchrummet men det hade jag inte mycket för. Jag pratade om hur körigt det är nu när man ska göra iordning två personer och lämna på dagis innan jobbet. Varpå en kollega och trebarnsfar kontrade med att han lämnar på två ställen och en annan trebarnsfar brädade oss båda och berättade att han lämnar på tre ställen. Jag hade god lust att säga att jag faktiskt lämnar hunden på ett ställe också och dessutom är gravid, men lyckades knipa igen.

4 kommentarer:

jonna sa...

haha, du skulle ha sagt det... :)

jonna sa...

haha, du skulle ha sagt det... :)

Elina sa...

Hahaha! Jag svettas bara i höger armhåla, är inte det konstigt? Du är duktig som kämpar på med svett, gravidmage och dagislämningar. De andra har ju vanan inne på ett annat sätt.

Och det var väl visst ett bra inlägg!

andreas sa...

haha säger jag med med kramar