onsdag 13 oktober 2010

Back in business

Efter fem dagars hemmavaro kändes det rätt nervigt både inför dagislämning och jobb imorse. Det gick dock som smort.
Efter en lång hektisk arbetsdag, och min fjärde dag som gräsänka, var det underbart att få gå rakt över gården till syrran och sätta sig vid dukat bord.
Där fick vi en fiskgratäng...
...som Odin tyckte var så här god!
Nu sitter jag här, nöjd och belåten, men med lite värkande höfter efter mycket trappspring. Jag borde ha bett om att få ha alla lektioner på bottenplan. Vägrar börja åka hiss. Än.

3 kommentarer:

andreas sa...

härligt förstår jag :) kramar

Elina sa...

Skönt med en bra dag!

Jag och mina kursare har åkt hiss flera gånger idag hihi.

jonna sa...

Snygg kort på mig, jag ser ju höggravid ut i Jontes tröja.

Men vilket fint ljus det blev av kristallkronan. Härligt att din dag blev bra!