onsdag 27 oktober 2010

Dagens

Dagens minus:
Odin grät förtvivlat vid lämningen för tredje dagen i rad. Om det är någon som har ett barn som glatt blir lämnat på dagis kan ni vara vänliga och knipa igen. När jag hör.

Dagens plus:
Passaten gick igenom besiktningen. Två år i rad nu. Det funkar att jag tar besiktningen iklädd kjol. Jag bara skojar...

Dagens varken eller:
Jag skulle inte köpa mer än ett par reavaror på hemköps kundkväll men kom hem med nästan alla. Extrapriskvällar väcker ett snålt och tarvt drag i mig. Nästa år är det Mats tur.

3 kommentarer:

JONNA sa...

Härligt att Passaten går igenom! Det är ni värda efter allt annat krångel med den :P

Så himla trist med Odins lämningar... hoppas på bättre i morgon ! KRAM !
PS. Jo man fick hålla i sig själv på Hemköp, jag stod och höll i saker vi aldrig äter, typ Yoggi, bara för att det var billigt. Suck.

Elina sa...

Du hade säkert kjol på dig! Och bröststorleken är det väl inget fel på nu heller haha!

Nu är han lämnad även idag ser jag på klockan. Hoppas hoppas det gick bra!

andreas sa...

ja du var ju knappast själv om att ha dom flesta reavarorna i din vagn ;) kramar