fredag 18 februari 2011

Man lär sig något nytt varje dag

Idag har jag lärt mig att man inte bör gå och helghandla med ett barn i vagnen, ett i pulkan och en hund när man är snorig och har ont i halsen. Trots det ångrar jag mig inte. Att få se Odins stolta uppsyn när han går med sin lilla kundvagn och plockar varor och hejar på alla han möter gör det värt det. Jag har också lärt mig att det finns väldigt mycket frestelser i barnögonshöjd, vilket knappast är en slump. Och ja, jag köpte dem här dyra och onödiga styckesförpackade kakorna för att Odin så gärna ville det. Väl hemma var det jag som mumsade i mig kakorna och inte han.

3 kommentarer:

Elina sa...

Vilken sötnos! Ser det riktigt framför mig. Förstår dock att det inte är hellätt (har ju varit med).

Kakorna ser ju väldigt goda ut ;) Eller, roliga kanske är rätta ordet.

andreas sa...

haha ja det är nästan fräckt av affärerna med alla frestelser kramar

Jonna sa...

Kan tänka mig att han tyckte det var riktigt kul! :)