söndag 3 april 2011

Helgen

Sitter här med hicka sedan jag glufsat i mig gårdagens kvarblivna popcorn och tänker som vanligt att helgen gått fort. Den har varit synnerligen grå vädermässigt men bra förövrigt. Jag har bland annat varit kaffekokerska till flyttfolk. Fyndat lite begagnade kläder till vår tvååriga lortgris. Jagat en kanin. Orkat se en hel film till slutet (den slutade 22.45!). Blivit klippt på världens bästa frisersalong där man servers två sorters hembakt bröd och chokladmuffins (allt till priset av ett halvt kilo köttfärs). Ätit trerätters-söndagsmiddag hos svärmor. Nu återstår bara en kopp te och ett par smörgåsar och sen sätter vi punkt för den här helgen.

2 kommentarer:

slans sa...

oj vad ni hunnit med! min lista skulle inte bli fullt lika lång. ser fram emot min förlängda helg mån-tors ;) och sen är det vips helg igen!

Jonna sa...

Världens bästa kaffekokerska! Synd att jag inte kunde erbjuda samma servicenivå på kaffebrödet som din frisersalong :)