onsdag 11 maj 2011

Blod, svett och tårar


När man är tröttare än tröttast får man blogga i punktform eller hur?
* Alvar börjar få sin första tand. Han har fått smaka smörgåsrån men var inte imponerad. Han äter fortfarande 2-3 gånger varje natt. Idag hade han t-shirt för första gången och vips blev han ännu äldre.
* Odin har ramlat på dagis och bitit ett rejält jack i tungan. Det rann blod till och med ur näsan men det ser ut att läka fint.
* Häggen har slagit ut och vi har köpt en superfin kamin som Mats hittade på blocket. Snart är det vinter igen.
* Vi har akut brist på sommarkläder men ska man inte svettas in sommaren eller var det tvärtom?

3 kommentarer:

Jonna sa...

Har Odin fått den t-shirten av mig eller missminner jag mig? Kul att man hänger med bra i alla svängar när man är hemma på dagarna, inga nyheter på bloggen, känns skönt :)

andreas sa...

jag får bara nyheter på bloggen ;)kramar

Anonym sa...

Hej, vad fin har är, han blir lite mer lik Odin eller?
Tack för ditt sms. jag har fullt upp denna vecka, måste landa innan jag hinner kolla på nästa, men jag vet att den är Nästan fullbokad. ;-) Ebbe är 4 månader idag. Jag har också haft huvudvärk (Ovanligt). Och Leo har också ramlat och gjort illa munnen på dagis, fick åka till vårdcentralen och tandläkaren, det läkte fint. Men mycket blod.. =( Jag smsar snart. Kram