tisdag 20 september 2011

Och så ännu ett kalas...

Jag förstår om ni tycker att det här mer liknar ett 1-årskalas än en 31-årskalas. Klubborna med strössel (se receptbloggen) skulle jag och Elina egentligen gjort till Odins kalas men det hanns inte med och nu när jag ändå hade alla grejer hemma... Mamma kom raka vägen till firandet från bondens marknad där hon hade köpt chokladbollar. Sen ville Odin blåsa ett ljus på tårtan och så kom det sig att Mats fick fira sin trettioförsta födelsedag med ett barnkalas. Fiskdamm får han dock vänta med tills han fyller 32.Tack Elina för alla foton utom det på dig själv!

3 kommentarer:

Elina sa...

Men är det egentligen inte allas dröm att få ha barnkalas livet ut? :) Varsågod!

JBH sa...

Kul med bilder! Och seriöst, barnkalas är ju ändå grejen! Jag funderar på fiskdamm när jag fyller... kan ju lägga vuxengrejor i de vuxnas påsar. Kådisar, massageolja och sånt. Fniss. (Jag vet att ni helst av allt vill ha godis dock).

andreas sa...

jättetrevligt barnkalas haha kramar