lördag 8 oktober 2011

Behagen och dess tillbehör lever sitt eget liv

Jag är lyckligt lottad för jag älskar att hoppa, springa och svettas. I onsdags på Friskis och Svettis när Robyn ljöd ur högtalarna, reste sig håret på min kropp och jag kunde inte slute le. När jag upptäckte att ett av amningsinläggen hoppat ut ur urringningen stelnade dock leendet för en stund. Nu är jag älgänka en vecka framåt och det blir väl lite sisådär med träningen misstänker jag men jag tar med mig springskorna till svärmor idag och hoppas få till en tur. Men först väntar ett kortare stopp på Rättviks marknad (är man ihop med en rättvikare så är man) så därför ska jag gå ner i förrådet och rota fram vinterjackan nu. Ingen höstmarknad utan billiga strumpor och frusna fingrar.

3 kommentarer:

andreas sa...

haha rolig du är vi glömde vantar vi :) kramar

Elina sa...

Haha! Som sagt: jag hoppas inlägget var torrt i alla fall ;) Hoppas ni slapp frysa. Jag fick låna vantar av Hanna när vi promenerade igår. Har tydligen väldigt lätt att frysa om händerna. PUSS!

Jonna sa...

Det är skitkallt ute nu men skönt! Som det ska vara, HÖST! Fick du till någon springtur i helgen? Vi ska nog se till att du kan träna i veckan!!! Passar gärna barnen medan du kutar en halvtimmma! Och jag älskar att du älskar att svettas! Som det ska vara, glädje!