måndag 3 oktober 2011

Klöverbrickan

Den här krackelerade brickan hitade jag för 30 kronor (rätt dyrt med tanke på utseendet kan jag tycka men Ta Till Varas prissättning är ofta lite märklig) för några veckor sedan. Vid första anblicken var den sannerligen inget toppfynd, men sen kom jag på att motivet under glaset måste gå att byta ut och det välbekanta loppispirret infann sig.Sagt och gjort. En bit gammal tapet från mamma och pappas sommarstuga i Skarbohäll blev helt perfekt. Snyggt och dessutom nostalgiskt eftersom den där tapeten påminner så mycket om min barndom. Brickan kommer att få hedersplats i köket i huset.

5 kommentarer:

Elina sa...

ÅÅÅH! Toppenfint! Jag önskar mig den i julklapp :)

Jonna sa...

Jaa! Superfint! Det kanske går att göra ngt fint med den där lingontapeten också? vi kanske kunde pyssla ihop, göra tavlor eller ngt?

Frida sa...

Super fint! Du är alltid så kreativ! :)

Anna sa...

Fiiiin Malin!!!
Fika i veckan?

andreas sa...

jättefint kramar