torsdag 13 oktober 2011

Veckan som försvann

Den här veckan har gått väldigt fort. Att vara ensamstående mamma har varit löjligt lätt med risk för att låta kaxig, dels är jag ju van att vara själv med barnen men framförallt har jag haft sån uppbackning. I helgen bodde vi hos svärmor med full service. I måndags hämtade faster Mi Odin på dagis sen var hon, svärmor och svärmors väninna här hela eftermiddagen. På kvällen kom mamma. I tisdags var Linda och hennes barn här. Igår var Madde och Fia här på förmiddagen och på eftermiddagen hade Jonna och Jonathan hand om Alvar när jag och Odin var på Bamsegympa och sen passade de båda barnen så jag fick träna. Nu har vi varit på kyrkis och ikväll ska vi få middag hos brorsan med familj. Imorgon får vi träffa vår efterlängtade Elina och sen kommer vår kära jägare hem förstås. En alldeles perfekt älgjaktsvecka på det hela taget.

2 kommentarer:

Elina sa...

Shit, vilken social vecka alltså! Och ja imorgon imorgon imorgon. Längtar ju inte mindre när jag ser dessa megasöta bilderna!

Jonna sa...

Inte synd om dig på en fläck alltså :) Du behöver ju inte ens sova ensammen! Väldigt social vecka som sagt... och det blir inte mindre socialt fre-tisdag !!!