måndag 23 april 2012

Måndagshälsning

I helgen var jag på kurs och lärde mig virka det-där-konstiga-ordet-som-börjar-på-A. Det var kul men pilligt och svårt. Dessutom fick jag väldigt ont i ryggen eftersom jag satt i samma position, som en krum och närsynt gumma, en halv dag.


Jag lovade Odin att han skulle få en nalle när jag kom hem. (Kära nån, hur tänkte jag där?) Han kom springande och mötte mig vid bilen på eftermiddagen och ropade ivrigt: "var är nallen?" men stackaren blev besviken och frågade om jag virkat en "mössa". Jag hade bara hunnit med skalpen på nallen. Nåväl, jag jobbar vidare. Odin ska få sin nalle om det så är det sista jag gör...


Nu ska jag äta ett par äggmackor till lunch och sen ska vi spendera eftermiddagen med dessa finingar. Ha en fortsatt trevlig måndag!

2 kommentarer:

Jonna sa...

hehe, lite optimistiskt kanske att du skulle få till en nalle på en dag :) puss!

elina sa...

Haha! Ja, vad trodde du egentligen? ;) Men en skalp är ju alltid något!