onsdag 11 december 2013

Den här tiden vill jag helst bara vara hemma

Det är så lite dagsljus att till och med garderobsblomman slokar. Men det gör inte så mycket. För nu är det mysigare än mysigast med alla stjärnor, stakar och granar. Och här hemma ökar pyntet för varje dag - nu senast luciatåg och pepparkakshus. I helgen ska jag på skapa-med-papper-kurs hos Linda. På jobbet är inspirationen inte på topp men jag gör det jag ska. Snart kommer jullovet och då ska jag försöka att göra minsta möjliga nytta i två veckor… 

3 kommentarer:

andreas sa...

härligt vårat julpyssel är ett badrum haha kramar

Elina sa...

Vilket fint hus och tåg! Vi har haft ett hus i flera år, men inte i år... Men i helgen blir det GRAAAAN!

Unknown sa...

supermysigt!!! och ja man vill mest vara hemma, fast det är mysigt hemma hos andra också, som tur är!